dissabte, 4 de juliol del 2015

Penso que ser curiós, i especialment fer despertar aquesta curiositat en els nostres alumnes, és un valor que hauríem de treballar els mestres. La llàstima és que sovint el dia a dia ens ho deixa adormit... Fa mesos que tenia pendent mirar el twitter d'en Ramon Barlam. En Ramon és un referent per a mi. Per ell vaig entrar en els projectes telemàtics, ell em va "embolicar" en mil projectes... que  he anat abandonant per manca de temps.

Avui he decidit que no hi havia més excusa i m'hi he passajat. I del twitter al seu bloc...  carai quina sorpresa. Encara hi té enllaçat això. I és quan m'ha caigut l'ànima als peus. Feia 7 anys que no publicava res. No pot ser.

Com diuen en castellà "no hay mal que por bien no venga". Deixar de ser coordinador TIC/TAC de centre em deixarà més temps lliure, espero. I ara sí que podré anar posant coses per aquí. Declaració d'intencions i deure  envers la confiança dipositada.

Ara a complir.